Sverige kan vinna.

Jag har haft det i bakhuvudet ett tag nu. Sverige kan faktiskt vinna. Ni undrar säkert vad jag snackar om. Det ska jag säga er.

Klaga.


Just det. Jag snackar om folk som klagar. Vi är ganska duktiga på det, vi svenskar. Går inte att gå ute på stan förren man hör någon klaga på det minsta lilla.
Man kan inte läsa internet-tidning, utan att någon ska lämna klagomäl via en kommentar. Sen när vart vi så jävla negativa mot allt och alla? Har det kommit med tiden? Är det fört att vi blir mer och mer bortskämda? Jag har tyvärr inget svar på det. Jag tror inte någon har svar på det. Men jag är säker på en sak iallafall.

Om Sverige var med i Klagomål-VM, så skulle vi vinna med hästlängder. Så träna upp dig hemma, så kanske du får representera Sverige i det.

Länge leve den moderna tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0